Du kan ge kärlek

skrivet den: 2011-07-20 klockan: 21:30:51 3 It's already Wednesday Kommentarer (0)

Så var det tydligen kväll igen, går det fort eller?
Åkte ett varv till Media Markt och Ingelsta idag för att fördriva tid
För inte fan var det speciellt fint väder idag heller


Fick nån slags tjockisångest på vägen hem och ringde mamma
Så hon tvingade med mig på en liten promenad förut
6 kilometer skogsterräng, awesome

 

Har duschat och orkar inte blåsa håret
ska bli kul att se hur sanslöst snygg frilla jag har i morgon alltså...

 

I morgon åker jag och Maria till Norrköping och kollar på Veronica Maggio
Tänkte ta ett varv förbi lägenheten också, checka läget liksom

 

Aja, nu ska jag snart gå upp till Internetbunkern och kolla på senaste avsnittet av Pretty Little Liars
Avrundar nog det med nån av alla mina nya filmer
Life's good from time to time

So long

Och Hej Mr
Jag vill känna din kropp emot min, igen
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0