Mr, I want u to kiss me

skrivet den: 2011-07-19 klockan: 21:15:41 2 Ruby Tuesday Kommentarer (1)
Idag har jag rört på fläsket, mer än igår iallfall
Var på centrum med Maria och nyklippta sötnosen Cewin
(fast om man frågar honom så är han inte söt ens litegrann)
Blev pålurad nya P-Piller i en förpackning som ser ut att komma från 80 talet - heja!
Sen gick vi till Åbergs och fikade, gick hem och jag dammsög - heja!, igen


Efter min storslagna dag har jag mest bara suttit still
Halvt och Halvt lagat mat och glott på tv
men kan ärligt talat inte komma ihåg nått jag har sett

Förövrigt så har jag blivit totally awesome på Angry Birds
tre stjärnor på nästan alla banor, vet dom inte om det är bra eller nördigt


Summa summarum, bra dag
men jag känner att jag skulle vilja ha en hård kram
och möjligtvis en puss på kinden iaf

over and out
so long suckers



Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, han är charmig! :)

2011-07-19 @ 22:45:23
URL: http://mariakostekivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0