Life goes on for a little bitty while

skrivet den: 2011-06-30 klockan: 20:13:20 Random Kommentarer (0)
Jag har semester
Sitter man vid datorn då har man misslyckats lite
men vafan, lite misslyckad måste man vara annars är det inget roligt
Just nu har jag oc maraton.
Det är jag, Kaffet, Snuset och angry birds
Skulle vilja ha ett sms

Åkte hem från Tjällmo i morse
har legat ute på våran baksida och solat och ja, jag har bränt mig
jävla sol att vara elak mot mig

I tisdags körde jag mamma och pappa till flyget
stannade i stan ett tag och gymmade och såg till så lägenheten stod kvar
... det gjorde det
Sen åkte jag tillbaka till Finspång, träffade Maria på en kaffe
Åkte till Tjällmo och åkte båt med Ullis, Macke, Erik och Robban
Sen tog jag bilen hem igen och hämtade grejer och vände tillbaka.

Igår var vi ute och åkte båt igen
Sen åkte jag och Ullis till Linköping och slösade pengar
Hamnade hemma på deras altan med chips och äckliga groggar
byttes ut mot godare vin
Sen kom Tobias och Erik och gjorde oss sällskap

Wow, big update och jag orkar inte hämta kamera sladden
Bilder kommer alltså kanske någon annan dag
Hejdå


bild från sommaren 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0