Goodbye, tomorrow is a new day

skrivet den: 2011-11-08 klockan: 22:09:03 2 Ruby Tuesday Kommentarer (0)
Hej Världen (haha)
Just nu är mitt liv så fruktansvärt upprepande att man skulle kunna tro att jag lever i en deja vú
Går upp vid sju, jobbar, är hemma halv sex, äter keso, tränar, kommer hem, äter keso och kvarg
duschar och går och lägger mig

Skulle likagärna kunna skriva ett blogginlägg och sen kopiera det varje dag tills nått annat inträffar
Men hey, hur genomskinlig skulle inte det vara?

Men som sagt, jag jobbar och ligger i hårdträning
Springer till gymmet
Måndagar kör jag arm och axelpass, tisdag kör jag benpass och på torsdagar mag och ryggpass
och sen springer jag hem igen
Onsdagar är vilodagar och (bonde söker fru och matlagning)
Så, lämnar nog det här stället ett tag
Eller så återkommer jag i morgon igen
God only knows






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0