Hej Hej jag lever

skrivet den: 2011-09-22 klockan: 21:33:40 4 Thursday Child Kommentarer (0)
Insåg precis hur satans tråkig min "brillianta idé" med "en dagens" egentligen är
Man får ju kämpa för att komma på saker, och oftast gör jag ju bara samma saker varje dag

Så, nu kör vi ett ordentligt inlägg. tror jag


Idag har jag precis som vanligt jobbat
Dagens bästa är att jag äntligen ska få en hurts till skrivbordet
Just nu, och det senaste året har det varit ett rent helvete på mitt skrivbord
alla mina grejer utspridda, och sen har alla andras saker en tendens att hamna där också

Efter jobbet bokade jag frisörtid, och det var också på tiden
så nästa lördag ryker utväxten

Tränat har jag också gjort idag
Även fast jag inte hade någon som helst lust
Powerwalk till gymmet, kondition och ett bröst, axlar, arm pass
Avslutade med en skitvarm dusch när jag kom hem

Det här var också jävligt svårt, så tror jag återkommer med en dagens också snart
Tänkte nog egentligen bara visa att jag faktiskt kan skriva ordentliga meningar

Puss och kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0