Men varför inte?

skrivet den: 2011-09-13 klockan: 22:02:49 2 Ruby Tuesday Kommentarer (0)

Nämn något som gjorde dig glad i går: Att jag lagade mat så jag kan äta i en hel vecka

Vad gjorde du kl 08 imorse: Tågade in på jobbet något nyvaken

Vad gjorde du för 15 min sedan: Mosade ner gamla kokostoppar i sopphinken

Det sista du sa högt: Så jävla pinsamt (Om "Kaos i Båstad")

Det senaste någon sa till dig: "ring sen och berätta hur grymt bra dina kakor blev"

Vad har du druckit idag: Kaffe och vatten.

Vad var det senaste du åt: Några gafflar halvfabrikatmat... ALDRIG mer

Vad var det senaste du köpte: Vispgrädde (Jippie)

Vad är det för färg på din ytterdörr: Trä (Jag vet att det inte är en färg)

Vad är det för väder hos dig nu:Det blåser så träden ligger ner

Godaste glassmaken: Ehm. Sån i kartong med krossad choklad kan hända

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej

Drömmer du mardrömmar: Nae, bara riktigt sjuka drömmar man aldrig vill drömma igen

Trivs du med ditt jobb: Jo det gör jag väl, from time to time så att säga

Favoritklädsel: Träningskläder, jävlar vad man känner sig snygg i det

Favoritlåt just nu: Allt som faller mig i smaken precis just då

Vad gör dig glad just nu: Träning, tända ljus, chailatte och mysprogram på tv

Vad ska du göra härnäst: Inse att jag borde ligga i sängen

Höger- eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Trött

Favoritgodis: Surt.

Kläder just nu: Jeans som åker ner, linne med en fläck (ja den hamnar i tvätten)

Höstplaner: Sova länge på helgerna.

Hur många kuddar sover du med: Fyra

Spelar du något instrument: Blockflöjt... HAHA

Morgon- eller nattmänniska: Natt, jag vaknar nog inte ordentligt förens det är dags att sova igen

Vad är viktigast för dig: Men Gud…kan en fråga vara mer vid liksom?

Snarkar du: Jag säger nej, jag pratar i sömnen... men fråga helst ingen annan

Stjärntecken: Våg

Äckligaste insekten: FJÄRILAR!!!

Längtar du mest efter just nu: Sinnesro. Och kraft.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0