När jag blir stor ska jag bo bland molnen

skrivet den: 2012-04-23 klockan: 21:36:44 1 Meningslösa Måndag Kommentarer (1)
Hello Bitches
I'm so back in business

Har sedan sist ordnat upp mitt liv igen
eller alltså, jag har insett att det aldrig var förstört

Har hunnit vara magsjuk också, bara så ni vet

Var ute i lördags, drog tack gode gud därifrån i precis rätt tid

I söndags var jag på Filip och Fredriks show
Helt underbart var det
Fredrik är till och med ännu sexigare i verkligheten.

Tränade idag, gick åt helvete, hade ingen ork kvar i kroppen
dags att börja äta havregrynsgröt igen

Nu ska jag göra armhävningar och sova


Puss&Kyss!





Kommentarer
Postat av: Fani

har du aldrig ätit grekisk mat menar du ? :o haha ja då är det ju verkligen på tiden, då har du verkligen missat något ;)

jag kan grekiska så pass att jag förstår och kan göra mej förstådd om vi säger så, men jag förstår mer än vad jag kan prata själv. kan det "nödvändigaste" liksom, men vill lära mej mer.

har tänkt söka lite kurser och se om det finns. gick ju en intensivkurs en månad i kreta efter studenten, men det vart så himla stressigt och mkt på en gång. grekiska är ju ett ganska så komplicerat språk med, minst sagt. krävs ett bra tag för att man ska lära sej flytande, speciellt om man ska lära sej såhär senare i livet med.

min pappa lärde sej ju svenska när jag var liten så han pratade inte så jättemkt grekiska med oss förutom vissa meningar och ord liksom.

nu fick du ett väldigt långt och utdraget svar här, haha 8)

hoppas allt är bra med dej iaf! kram

2012-04-24 @ 21:51:16
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0