Darling do not fear what you don't really know

skrivet den: 2012-02-17 klockan: 23:22:33 5 Friday I'm in love Kommentarer (1)
Så var det fredag igen
Har insett att de enda dagarna man verkligen märker är måndagar, fredag och söndagar
Resten av veckans dagar flyter liksom ihop
Kan på riktigt inte urskilja vad jag gjort vilken dag den här veckan
Vet inte om jag börjar tappa minnet eller om jag ens försöker komma ihåg..

Men ändå, nu är det fredag och jag är trött som ett djur
Har plöjt igenom de två avsnitten av "Får vi följa med" Blir som vanligt löjligt glad av Filip och Fredrik

Nu vetifan vad jag ska roa mig med
Sova kanske, fast det är nog inte ok än

I morgon kan hända att jag drar ett varv till Finspång
men det är sånt som märks

Puss&Kyss


Kommentarer
Postat av: kajsa

fin blogg :)

2012-02-21 @ 15:35:05
URL: http://kaisi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0