Dream a little dream of me

skrivet den: 2012-02-01 klockan: 22:10:31 3 It's already Wednesday Kommentarer (0)
Onsdag... Bara nämner det ifall det vore så att någon missat det
Har idag alltså klarat av dag tre av fem möjliga arbetsdagar
i ärligthetens namn så har dagarna bara flugit förbi senaste tiden
Börjar känna mig nöjd med livet igen...

Idag är en träningsfri dag.. så jag kom på den briljanta ideén att städa
Så, det är alltså det jag roat mig med hela kvällen
Dammsugit, dammat, skrubbat, plockat och våttorkat golven..
känner att det ger mig lite frupoäng faktiskt


Men nu mina kära vänner är det återigen dags att inta horisonellt läge i sängen
Snart är det helg och på lördag stundar femårs kalas för Emblan

Note to self; Köp presentförpackning i morgon



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0