För det var du som fick min fallskärm att vecklas ut

skrivet den: 2012-02-21 klockan: 21:25:02 2 Ruby Tuesday Kommentarer (1)
Idag känner jag mig småfet, det mina vänner var INTE igår
Är säkert pågrundav allt tjat om alla semlor idag
Har inte ätit en enda och är faktiskt inte sugen heller
Förstår inte vad det är för en dåre som kom på att man ska ha mandelmassa i
Mandelmassa är ju liksom i direktkontakt med kräkreflexen, att människor inte kan förstå det

Idag blev det benträning, har även övat på sidoplankan (Måste skaffa bättre balans)

På fredag är det dags för ännu en kick-off med jobbet
Än sålänge vet jag inte om jag är så superpepp, men det kan det bli ändring på

Puss och kyss


Kommentarer
Postat av: Anton

Borde inte vi nya vara med på kickoffen?

2012-02-21 @ 22:06:16
URL: http://jagarawesome.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0