Morgonen efter

skrivet den: 2012-02-28 klockan: 20:35:34 2 Ruby Tuesday Kommentarer (0)
Idag är en av de få dagarna som Jag och Maria inte bör prata med varandra
Det sker ungefär lika ofta som Fredagen den 13e...
Vad som inträffar just idag? Jo, Linköping möter Djurgården och sånt klarar vi inte av :)
( Linköping leder förövrigt just nu med 1-0)

Helgen som just passerade var helt ok
Var på kick-off på fredagen
slutade på Hugos för första gången på två år, det var kul

Lördagen var riktigt slapp
låg mest och glodde på tv och försökte koppla av
Inte min starkaste sida som alla som känner mig redan vet

Söndagen tog jag igen slappandet genom en 2,5 timmars lång promenad
var sjukt skönt väder ute


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0