Från och med du

skrivet den: 2012-01-30 klockan: 22:14:03 Random Kommentarer (0)

Blev skapligt chockad när jag vaknade i morse och det var tolv grader kallt ute. Fick någon slags panik och tackade Gud för att jag hade alla mina jobbtröjor hemma.
För att vara på den säkra sidan drog jag på mig cabbe Open mössan också
Så sjukligt varm och skön

Arbetsdagen gick hundra gånger snabbare än vad jag hade räknat med. Fick springa över hela plan för att hinna med bussen hem, men det gick det också

Har för övrigt hunnit träna idag också. Ett monsterpass, skakade hela vägen hem.
I morgon tror jag att jag ska köra enbart kondition, kan behövas ibland det också.

Nu blir det första avsnittet av skins series sex i sängläge

Godnatt gott folk, hoppas veckan fortsätter i samma tempo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0