Jag menade, ingenting

skrivet den: 2012-01-22 klockan: 21:41:59 7 Sunday Bloody Sunday Kommentarer (0)
Vill man laga någonting som är trasigt
Får man helt enkelt se till att ha sönder det riktigt ordentlig innan

Men mitt undermedvetna säger mig att det här varken rör sig om att vilja laga eller förstöra
Det rör sig bara om att inte förstå
För att jag inte vågar skrika ut sanningen så det ekar mellan husen
Stänger min lilla bubbla där känslorna lever, och försöker få allt att bli som vanligt

Men det blir det inte, för jag vaknar varje morgon och känner mig tom
Man Får inte känna sig tom, när det man saknar är någonting man aldrig haft
Kan någon ge mig en smäll så jag kommer i form igen?
Så hjärnan faller tillbaka i sina vanliga banor
Jag vet ju att jag klarar mig själv

Och det var det
Helgångest i dess sanna form
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0