Varsågod alla. läs inte allt. det är jobbigt

skrivet den: 2012-01-26 klockan: 22:25:17 Random Kommentarer (1)

1. Hur gammal är du om 5 år? 26. gammal som gatan
2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Deprimerande, men folket på jobbet
3. Hur lång är du? 1740mm
4. Vilken är den senaste filmen du sett? okej, pinsamt ögonblick.. På väg till Malung med Larz Kristerz
5. Vem ringde du senast? Mamma men hon svarade inte
6. Vem ringde dig senast? Mamma, hon ringde upp igen
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? " Ja vad kul! ses då! kram :)"
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på, men sms är rätt roligt
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Aldrig gifta
10. När såg du senast din mamma? I lördags, tror jag
11. Vilken ögonfärg har du? Gröna, blåa, gula, bruna och svarta.
12. När vaknade du idag? Några millisekunder tjugo över sex, sen vaknade jag försent
13. Vilken är din favoritjulsång? The killers - A great big sled
14. Vilken är din favoritplats? Centralbadet?
15. Vilken plats föredrar du minst? Min källare, och vind, och trappuppgång
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? då är jag 32, hoppas på att ha ett liv där man inte är tom när man vaknar, har tio år på mig att få tag på en vettig karl alltså.
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Mörker, tror jag
18. Vad fick dig verkligen att skratta sist? Oscar får vara ett det idag, eller så skrattade jag åt mig själv i hans sällskap, låter troligt
19. Hur stor är din säng?
160 kanske, den är tillräckligt stor iallafall
20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan. om jag inte får för mig att sova i soffan
22. Hur många kuddar har du i din säng? Fyra
23. Hur många landskap har du bott i? Representing Östergötland.
24. Vilka städer har du bott i? Norrköping, Finspång (klassas kanske inte som stad)
25. Föredrar du strumpor eller barfota? Strumpor, fötter är för folk med konstiga fetischer
26. Är du social? Ibland är jag dödligt social, ibland vill jag mest dela ut lavetter åt alla jag ser
27. Vilken är din favoritglass? Äter nästan aldrig glass. laktosfri smakar salt
28. Vilken är din favoritefterrätt? Snus?
29. Tycker du om kinamat? Ja det gör jag väl
30. Tycker du om kaffe? Oh ja, eller, mest på jobbet och det räknas mer som kaffets urin.
31. Vad dricker du till frukost? Ingenting eller vatten
32. Sover du på någon särskild sida? Somnar lättast på vänster, vaknar upp någon annanstans
33. Kan du spela poker? Nej, nybörjarturen har gett med sig
34. Tycker du om att mysa/kela? Om det är någon jag vill göra det med, så ja
35. Är du en beroendemänniska? Ja
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Paula, som gjort alla mina fina tatueringar
37. Vill du ha barn? Innerst inne så tror jag att jag vill det, fast absolut inte idag, och inte om en månad heller. Räcker med att umgås med mina vänners barn några timmar åt gången
38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska. Några enstaka fraser på franska å
39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej.
40. Föredrar du havet eller bassängen? Pool, havet går man i till vaderna om man inte håller på att dö av värmeslag
41. Vad spenderar du mest pengar på? Återkommer när jag vet vart alla pengar tar vägen
42. Äger du dyrbara smycken? Har ett armband någonstans jag fick av farfar, det är värt massor, tydligen
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? oj, scrubs är alltid kul, tycker om Familjen annorlunda
44. Kan du rulla med tungan?
Jag kan räcka ut den, det är nog det
45. Vem är den roligaste människan du känner?
Jag har oftast kul så länge jag är med och på rätt humör. Men sen vet jag inte, kommer inte på just nu.. jag skrattar iallafall dagligen åt mina kollegor
46. Sover du med gosedjur? Min fina nalle Calle..
47. Vad har du för ringsignal? The killers - Spaceman
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja det har jag absolut
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Min soffa
50. Flirtar du mycket? Nae, jag är inte så speciellt bra på sånt
51. Kan du byta olja på bilen? Har aldrig provat.
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej.
53. Vilken var den senaste boken du läste? Kommer inte ihåg, den ligger kvar i sovrummet dock
54. Läser du någon dagstidning? Nej
55. Prenumererar du på någon tidning? Nej.
56. Dansar du i bilen? hahahah, nej
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P3 Star
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Massa "försök komma ihåg" på jobbet
59. När var du senast i kyrkan? 8 oktober, eller, det var ett kapell.. innan det var det i sommras någonstans mot Söderköping eller nått
60. Är du lycklig? Jag tror det.. men man kan alltid vara lyckligare. Jag vet vad jag saknar och känner att jag nog blir fulländad om jag löser det


Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, älskar dina roliga svar på vissa saker! :)

2012-02-12 @ 14:02:34
URL: http://mariakostekivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0