Chauffören Faik

skrivet den: 2012-06-18 klockan: 18:59:07 1 Meningslösa Måndag Kommentarer (3)

Ni vet de där dagarna när man efter en urkass dag bara vill åka hem och sura.
Såna dagar är speciellt dåliga dagar för bussen att missa hållplatsen. Tro mig, jag vet.
Senada och jag satt idag i en halvtimme vid busshållplatsen och väntade på bussen som aldrig kom. Tillslut ringde vi Östgötatrafiken och det visade sig att chauffören glömt oss. Tack för den.
Men de skickade iallafall en taxi, och jag är glad över att ha hunnit hem innan regnet kom.


Kommentarer
Postat av: Senada

Vilken tur att han kom innan regnet :-D

Svar: Ja, det var en himla tur :)
Matilda

2012-06-18 @ 19:47:44
Postat av: Klara

Men ååå! försöker du få mig att gråta eller?? <3

Svar: naaaaw, försöker alltid bara att få dig le <3 love u my honeybun
Matilda

2012-07-11 @ 11:08:29
URL: http://coffeebreakblogg.blogspot.se
Postat av: Klara

roligt att min dator väljer fel blogginlägg när jag ska kommentera för en gångs skull hahaha!!

Svar: haha, vilket var det du skulle kommentera då?
Matilda

2012-07-11 @ 11:09:34
URL: http://coffeebreakblogg.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0