Årets Första

skrivet den: 2012-03-05 klockan: 14:01:21 Random Kommentarer (1)

I lördags stundade årets för mig första Tjällmo fest (tror det var första iallafall)
Äntrade metropolen med mitt goda humör och sinne för alkohol.
Eller alltså, först mellanlandade jag ju såklart hos Ullis och stress-Jonny som hetsade omkring trots att jag kom hela tio minuter före utsatt tid..

Vi åkte till Niclas för årets första (mycket årets första igår) grillkväll
Och efter det blev det som vanligt bara massa öl och diverse skit
När det började bli trångt flyttade vi oss hem till Kim och Frida för att fortsätta

Framåt kvällens slut var vi beslutade att åka till Sälen för att hänga Vasaloppet, men vi ändrade oss som tur var

Hur många Tjällmobor krävs för att laga en spis?
Antal fortfarande okänt

image description
image description


Kommentarer
Postat av: Ida

Haha ser ju riktigt gott? ut ;D

2012-03-05 @ 14:20:25
URL: http://idawincent.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0