Hello Spaghettiben

skrivet den: 2012-03-13 klockan: 21:32:01 2 Ruby Tuesday Kommentarer (1)
Aldrig har min säng varit lika skön som nu
( Har jag säkert sagt flera gånger)

Den här dagen har inte varit annat än seg, allt har gått i slowmotion
och ibland har jag trott att klockan gått baklänges
men så är det ju tisdag också, Tisdagsfenomentet helt enkelt

Kom hem från gymmet för ett tag sedan
Tog min oskuld på ett Bodypump pass
Det var fruktansvärt jobbigt men så sjukt roligt
Får helt enkelt bli fler pass

Nu ligger jag som nämnt i sängen
ska se senaste avsnittet av Skins och hoppas att jag inte somnar ifrån det

Puss och godnatt min kära
i morgon är det mitt i veckan :)


Kommentarer
Postat av: Fani

tack gumman! :) ja den var riktigt god fast ska erkännas att jag inte vart sådär jättemätt direkt om vi säger så, haha :p

ja du får ta det lite lugnt hörre du! haha.

de tkr jag med, vore trevligt :D får höras mer om det!

puss

2012-03-14 @ 01:18:57
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0