She's a one glass of wine and she's feeling kind of tipsy

skrivet den: 2012-05-02 klockan: 21:55:59 3 It's already Wednesday Kommentarer (1)
Fröken Veckovild har anlänt
Det är INTE måndag idag, det är onsdag!
Ledigt mitt i veckan gör mig snurrig

Valborg spenderades med mycket om och men med bästa Maria
Vi gick till Butbro för att grilla med Tim och Simon
Drack en öl och gick sedan in mot Finspång igen
Var uppe på Lärkan ett varv och begav oss sen till Maria
Där spelade vi något ölspel och jag fuskade på alla mina klunkar (höhö)
Fick trevliga sms och telefonsamtal och somnade ensam i min säng vid tre
Enda bilden från kvällen är på min rumpa, alltså inte värt att posta här

Dagen efter, tisdag antar jag spenderade jag med mormor ute på altan
Brände mig på armen och fick årets förhoppningsvis enda bonnbränna
Åt årets andra Pizza med Maria och Johanna
och åkte efter det hem till min fina röda soffa

Idag har jag jobbat otroligt nog (?)
och tränat (whaaat?!)

Nae vars, nu skiter vi i det här och sover istället
Hyvää Yötä


Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, din fuskare! :D Men du är bäst du med, för det!

2012-05-02 @ 23:02:56
URL: http://mariakostekivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0