The industry was beating her up

skrivet den: 2012-05-08 klockan: 21:50:15 Random Kommentarer (2)
Fick någon slags utmaning av Anton.
Ska svara på frågorna han har skrivit
och egentligen ska även jag skriva frågor, men det är jag för lame för..
Hans frågor och min svar kan jag iaf dela med mig utav

Är du intresserad av sport? Om ja, vilken är din favoritsport?
Jag är ett sånt där big fan av Hockey, vilket folk som läser min blogg under den delen av året borde vara medvetna om

Kör du bil ofta?
Nae, det gör jag faktiskt inte.. Min bil bor i Finspång, jag bor i Norrköping och åker buss eller går överallt

Vilket är ditt favoritband?
Vet inte om jag har något, det varierar väldigt mycket från dag till dag.. Men jag har lyssnat på Håkan Hellström sen jag var ett litet kiddo
Har du en favoritsiffra/favorittal?
Garanterat inte, jag hatar siffror
Skulle du vilja pröva att skjuta med pistol eller något annat vapen? (på en skjutbana, that is)
Absolut, ibland skulle jag även vilja köra någon slags massaker bland folk, men det kanske man inte ska snacka högt om?

Tycker du att du spenderar för mycket tid vid datorn?
Jag sitter nästan alltid framför datorn när jag jobbar, så ja, det gör jag

Är du bra på att diska?
Jag är världens snabbaste diskare, och ja, det blir rent...

Vilken är din favorit TV-serie
Skins!

Vilket videon på YouTube är den ABSOLUT bästa (enligt dig såklart)?
Alla Videos med Erik Hassel (He's my man)

Hur många vänner har du på Facebook?
288, och jaa, jag har träffat alla

Anser du sig själv vara lycklig?
Jag vet inte, det beror på hur man definerar ordet lycklig.. Jag skrattar ofta. så det är jag nog


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag vill också ha frågor Matilda! :D

2012-05-09 @ 10:44:06
URL: http://mariakostekivi.blogg.se/
Postat av: Fani

thanx :D löööve em alltså 8) köpte dem på zara i grekland, hihi.

hoppas allt är bra med dej :) puss!

2012-05-11 @ 14:10:57
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0