Det här med vintern

skrivet den: 2015-01-13 klockan: 21:27:59 2 Ruby Tuesday Kommentarer (0)
Började jobba förra onsdagen efter att ha varit ledig sen jul. Innan ledigheten var jag helt Slut och längtade tills jag äntligen skulle få slöa och vila upp mig.
Nöjt tänkte jag fylla på mina energidepåer och gå tillbaka till jobbet med glädje.
Men, på jobbet är det lågsäsong och jag frågade redan igår om det inte var dags för helg snart.
Man blir verkligen helt Slut av att gå på sin lägsta nivå och ändå inte ha fullt upp en hel dag.
Istället så räknar jag helger som är kvar tills högsäsongen kommer igång och solen känner för att visa sig mer en ett par timmar om dagen. 

Ne ni, jag är absolut inte gjord för den här årstiden.
Men det kan ju vara vackert ibland.
på helgerna och med ett fönster emellan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0