Klantigt värre

skrivet den: 2015-01-18 klockan: 22:23:56 7 Sunday Bloody Sunday Kommentarer (0)
Jag och Emma skulle gå på poweryoga i morgon. Alltid kul att prova nya träningsformer, extra spännande med tanke på att vi är ungefär lika stela båda två


Men, det blir ingen yoga.
Jag har nämligen lyckats bryta min tå.
Satan i gatan vad ont det gör!!!
Igår skulle jag och Erik bära ner vårat svintunga linneskåp i källaren.
Det har stått i vägen sen vi fick hem det och igår fick vi nog.
Trappräcket fick ryka för att det skulle lyckas men det var gammalt och fult så det gör ingenting.
Iallafall, jag gick längst upp i trappan och hade uppgiften att lyfta skåpet.
Tydligen stod det på kanten och svajade och pang så ramlade det ner rakt över min tå.
Nu ser min tå ut såhär, och är mest bara jätte svullen och ond.
Får se hur det går på jobbet i morgon, och med bilkörningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0