Ska vi testa en sista gång?

skrivet den: 2015-01-13 klockan: 16:01:00 2 Ruby Tuesday Kommentarer (1)
Jag har ägt den här bloggen sedan den 20 juli 2008
totalt under de åren har det blivit 1083st inlägg.
 
Senast jag skrev var den 1 februari 2014, inte trodde jag alls att det var så länge sen
Men det var det tydligen..
 
Iallfall, nu tar jag en sista vända med det här
Jag själv läser väldigt många bloggar och kan komma på mig själv med att bli lite upprörd när jag går in på bloglovin och inte har ett endaste nytt inlägg att läsa när jag har tråkigt.
Lite dumt då att ha en egen blogg som tydligen bara får en uppdatering om året.
Shame on me.
 
Vi får se om jag återkommer med några fler inlägg det här året, eller om det får samma utgång som de flestas träningsnyårslöfte.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anton

"Anton gillar detta"

Svar: "Matilda gillar ditt inlägg"
Matilda

2015-01-15 @ 19:56:22
URL: http://antonsnordblogg.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0