3/11-08

skrivet den: 2008-11-03 klockan: 20:52:11 Random Kommentarer (1)
Har jag fortfarande spruträdsla?
Dagen har rullat på, har stött på massa väghinder men jag känner att det mesta är löst just nu. Det känns bra igen. Vi kom riktigt långt med filmingen idag, har förhoppningsvis bara klippningen kvar, det får vi fixa i veckan så vi inte lämnar in för sent. Vill inte göra det med första riktiga uppgiften. Svinkallt var det föresten i skolan idag, dom kan inte ha insett att det inte är sommar längre, kanske är dags att starta värmen? kanske? hallå, vi fryser!!
Vid fem gick jag och Martin till Vaccinationstjänst och tog våra första hepatitsprutor, jag som hatar sprutor. men det gick faktiskt väldigt bra. Själva sprutan kändes ju knappt, bara nu efteråt känns det lite stelt och så. Jag menar, när man tog stelkrampssprutan tyckte jag det gjorde jätte ont, den här kändes som sagt inte. härligt. Nu är det bara två kvar, en om en månad, och en om ett halvår.
Jag är trött och sitter och myser i favoritsoffan, dags att avsluta det här inlägget.

Kommentarer
Postat av: jessica

Åh, tack så mycket för tipset! :) Ska kolla genast! Åh fy, jag är med spruträdd. Haha :)Skönt att det gick bra! Kram

2008-11-09 @ 22:46:10
URL: http://jessicawaleij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0