hemmakväll

skrivet den: 2008-09-06 klockan: 17:19:05 Random Kommentarer (1)
Hemma nu, ensamt som tusan
men jag hör mormor trippa på övervåningen
och mamma&pappa kommer hem.

ska äta lax med mormor sen, jävlar vad gott
anledningen att jag delar denna måltid med mormor är
för att min mamma är kräsen och inte vet hur god fisk ska smaka



ska åka och köpa mig en tidning, och lite chips
så jag kan mysa till det ordentligt ikväll
antingen till en massa heroes avsnitt
eller till filmen "I'm not there" som handlar om Bob Dylan
tror det blir sistnämda, vet inte om heroes föll mig i smaken, tyvärr
fast jag har inte gett upp hoppet

nu ska jag upp till mormor och visa att jag är hemma
vi hörs troligtvis senare ikväll

Kommentarer
Postat av: sanne

hehe tack så mycket :)



jaa, det förstår jag! det är ju inredningen och att få det till sitt eget om man säger som är kul :)

2008-09-06 @ 21:08:59
URL: http://myonce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0