höst i mitt hjärta

skrivet den: 2008-09-24 klockan: 18:28:42 Random Kommentarer (0)
Nu var det sådär länge sen jag skrev igen
men jag tänker inte be om ursäkt
det roliga är att jag får krypningar när ingen annan uppdaterar dagligen
och endå är jag inte bättre själv

kan inte skylla på stress heller
jag har världens ostressigaste liv
har till och med ledigt ju för sjutton

aja, idag fick jag åka hem med ett bussen
för Martin fick för sig att han skulle ner på stan
så jag fick som sagt åka hem

Tog lite bilder på väg från bussen
dom blev inte så höstiga som jag velat
fanns ju bara träd med gröna löv
lite miss där

har bakat kladdkaka också
den blev nog god, ska förgylla den med lite glasyr också
så är verket fulländat
Har även hunnit laga mat, två gånger.
första gången blev det bara bacon och pasta
och som vanligt så åt jag aldrig upp pastan.

sen nu till kvällen hittade jag ett recept på arla
kyckling med en sås på fetaost, matlagningsyoghurt och oliver
det blev jätte gott faktiskt, och pasta till det då

Här är dom bilderna jag tog idag, oredigerade och oproffisionella.
helt naturliga helt enkelt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0