Drömmar om regnbågar, eller, söta bröder :D

skrivet den: 2009-04-30 klockan: 08:25:29 Random Kommentarer (1)
Inatt har jag drömt om brödratrekant, eller, snabba hopp emellan i alla fall
han även med gratis shopping på ett universeum liknande ställe
och såklart, alkohol och pirr i magen
och en borttappad Elin som hittades under vardagsrumsbordet
och Felice, hon hittade jag i ett tält på tomten, men en flodhäst?
jaa, mina drömmar är ju allt annat än tråkiga i alla fall

Nu ska jag slänga lite make up i nyllet
skaka håret lite och fastna med en hårtofs där i rufset någonstans
sen blir det praktiken
and theeeeeeen,
Grill!

Kommentarer
Postat av: Felice

Men jag tältade ju inatt :|.. Underligt :O

2009-04-30 @ 13:27:02
URL: http://felicecarool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0