lördag, söndag.

skrivet den: 2009-04-26 klockan: 21:51:31 Random Kommentarer (0)
I lördags drog jag upp mig själv ur sängen vid en halv nio för att med fruktansvärt suddig ögon
 sätta mig och tvinga i mig en macka.
så blev det duschen och så gjode jag mig i ordning och fick skjuts bort till jobbet för att jag,
som vanligt, var sent iväg.
jobbade 10 - 14, drack en massa kaffe och rensade tryck
sen kom Martin och hämtade mig så åkte vi till Kolmårdens djurpark.
mest för Martins skull då jag mest får panik av djur
men i alla fall, när vi kom därifrån åkte vi hem till Martin
och var där, från och till, hela kvällen

åkte hem idag och vidare till min bror där det var födelsedagsfika för Zanna
ligger här i sängen nu, började titta på van veeteren, men den suger
blir nog skins i stället
lovely.
men jag är rastlös, och trött

   



Klickbara bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0