Början på ett slut.

skrivet den: 2009-08-11 klockan: 23:16:26 Random Kommentarer (0)
Det var ett tag sen sist, sisodär en vecka om jag ska vara helt ärlig
men, nu har jag faktiskt tappat suget, spelar ju ändå ingen roll om jag bloggar eller inte
dom som känner mig vet vad jag gör, tar dom inte reda på det, så behöver dom inte heller veta.
Så det här känns just nu mest som ett försprång för folk som försöker snoka.

Jag var på Harrys igår, jag mådde rätt alkoholpåverkad
sen nyktrade jag till och frös.. sen stängde det.
Sov hos Lisa, vaknade och mådde karusell
sov ett tag till och mådde prinsessa

Jag känner bara glädje med er
Tack för att mitt liv är toppen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0