Att äta - eller inte äta... Fanta Lyspyl

skrivet den: 2009-02-04 klockan: 19:06:51 Random Kommentarer (2)
Gick ett par varv på stan med Elin efter att vi slutat skolan. skulle ha tagit en kopp men det blev inte så..
gick omkring i alla möjliga affärer och hem kom jag med två (välbehöva) linnen och ett (inte lika välbehövt) Fanta Lypsyl.
Jajemensan, det både luktar och smakar fanta om det, så man kan inte låta bli att slicka sig om läpparna...

Nu väntar jag på att duschen ska bli ledig, så ska jag ta en varm dusch, göra mig en kopp te och njuta framför Mcleods daughters och låtsas som att jag inte alls har en aning om det hemska som väntar om något avsnitt. buhuu :'(


Kommentarer
Postat av: Daniella

Oh Matilda Matilda Matilda . De där lipsylen har jag letat efter lite smått så där . Vart Köpte du det ? :D

2009-02-04 @ 19:20:34
URL: http://evadaniella.blogg.se/
Postat av: Disa

älska älska ääälska Mcleods daughters <3

2009-02-05 @ 14:16:45
URL: http://bizuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0