Klippning och vattengympa

skrivet den: 2009-02-11 klockan: 17:28:43 Random Kommentarer (1)
Idag har jag varit och klippt mig, men det är inget att stoltsera med, för det är nog bara jag som känner skillnaden. Ingen drastisk ändring, klippta toppar och tunning av luggen. gick på ett kick.

Hade även en redovisning i morse, som jag kom ihåg igår kväll
så slängde ihop en powerpoint innan jag somnade
måste säga att det gick rätt så bra
för att vara så oförberedd liksom

Halv åtta tränar jag vattengympa, hade helst velat köra någonting på land
men vattengympa är ju också någonting. Man får ju röra på sig i alla fall
(låter jag som nån som rör på sig bra nu eller, det var meningen)
Nevars, det känns iaf som att jag kommit in i träningen nu,
är nästan så att man längtar bort.

Nu ska jag hjälpa mamma med maten, och kanske ta mig en liten,liten chokladbit
hörs kanske senare ikväll

(Och fyfan vad det är tråkigt med inlägg utan bilder, skäms på mig)

Kommentarer
Postat av: Daniel Nyberg

Hejsan :) du är kompiss till Rebecka va? har då sett att du hjälpt henne med hennes blogg :)

Rebecka de verkar vara en fin tjej :) ville bara höra av mig och se vad hon har för vänner :P din blogg verkar riktigt nice den med :)

Vattengympa he,he a de kan vara åt båda hållen.. roligt men ibland värsta pästen me :/

a men du.. hade fin

mvh: Daniel

2009-02-11 @ 19:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0