Korvgrillning i Lien

skrivet den: 2009-02-15 klockan: 22:48:45 Random Kommentarer (0)
Idag när Martin efter missuppfattade instruktioner pipigt iväg som ett skott i bilen, (tjugo minuter innan avsatt tid för ett kalas, två timmars marginal, trodde Martin) slängde jag i mig lite frukost och tog på mig varma kläder. Efter det åkte vi ut till Lien, mamma, pappa och jag. Där ute fann vi Pontus, Wilma, Annica och Stefan och så Maja och Per, dom pimplade och höll på.

Vi samlades och grillade korv, eller, inte Maja och Per. för Maja frös och ville åka hem, så dom fick steka sina korvar istället, men det funkar ju det också, tyckte Maja.

Sen så va vi där ett tag, jag frös om mina fötter, tillslut gick vi iland igen, känns väldigt komiskt att säga så, även fast vi hoppat omkring på Isen, och inte åkt båt.

så åkte vi hem och jag var mycket trött efter all frisk luft
hihi.


jätte fint väder, måste jag erkänna


korvgrillning

   
Pappa, vass och mamma


*med solen i ögonen*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0