Utmanad

skrivet den: 2009-02-23 klockan: 16:33:14 Kommentarer (1)
Jag har blivit utmanad av Veronica

  • Länka den som utmanat dig
  • Berätta 7 sanningar om dig själv
  • Utmana 7 personer
  • Skriv en kommentar i dessas bloggar så de vet att de är utmanade

7 Sanningar om mig

Jag har en nästintill obefintlig blodcirkulation i mina händer och fötter

Jag har en hörselnedsättning på högra örat

Jag får ångest när jag äter godis, men gör det i alla fall

Brukar sitta och söka recept, bara för att

Är ett riktigt seriefreak

Gillar sällan låtar som går på typ East FM

Är halvt om halvt laktosintolerant

Jag utmanar:
Elin
Johanna och Stina
Rebecka
Daniella
Fani
Disa
Felicia

Kommentarer
Postat av: Fani

har gjort utmaningen :D jag har också dålig blodcirkulation/är kallblodig, eller vad det kallas. blir lätt kall om händerna och fötterna iaf, hehe. puss!

2009-02-23 @ 23:03:23
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0