Allt är bara bra, tack

skrivet den: 2009-01-21 klockan: 22:13:04 Random Kommentarer (2)
Jag köpte mig en ny pocketbok idag
var ute efter "om jag kunde drömma" i pocket
vilket tydligen alla andra också är, eller har varit
finns nämligen inte någonstans
på bokia sa dom att den trycks igen i Maj
hallå, det är ju evigheter kvar
sålänge har dom den bara i inbunden version
och jag vill ha i pocket
inte för att dom är billigare, utan för att dom är bra mycket behändigare

så i varje fall
i ren protest
(och för att jag hade strosat omkring i affären i en halvtimme)
så köpte jag en helt annan bok
"Allt är bara bra, tack" av Moa Herngren

Och nu ska jag försöka ge mig på ett till tröjtryck
eller kanske se ett avsnitt av bones
eller varför inte senaste av the secret life of the american teenager
Säg mig, varför får man alla ideér på kvällen?





Kommentarer
Postat av: Fani

haha ja men precis, inget jag tar på sådär dödligt allvar direkt. men jag kan tänka mej att lite äldre människor och så t.ex tycker vissa bilder är lite rasistiska och för våldsamma typ. haha grymt namn på en bok ju. puss!

2009-01-21 @ 22:55:25
URL: http://glikia.blogg.se/
Postat av: Veronica

Jag tycker också att pocket böcker är bättre än inbundna faktiskt, så dåligt att den inte finns i pocket för jag vet att 2:an och 3:an finns på pocket i alla fall ... :P

2009-01-22 @ 14:55:46
URL: http://whoopsie-whoops.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0