Carpe diem

skrivet den: 2009-01-16 klockan: 20:43:19 Random Kommentarer (1)
Igår när jag kom ut i friska luften och gick mot busshållplatsen hade jag värsta energin.
stod vid hållplatsen i mörkret och njöt. Tyckte det var jätte härligt, att vara utomhus och att må bra
på samma gång. Gatlycktan slocknade så det blev mörkt, precis där jag var, kom bara enstaka bilar och allt var lugnt och tyst. Steg på bussen och satte mig med Ipoden i öronen, på mellannivå och med härligt peppade låtar.
Mådde rent ut sagt skitbra, satt hela vägen till stan i mina egna tankar, brydde mig inte om vart jag var.
Allt var så himla skönt
Jag tror det är det som kallas att njuta av livet, och jag älskade det






Kommentarer
Postat av: Rebecka

Det låter underbart =D älskar såna dagar när man mår bra, Men tyvärr har man inte många såna känns det som :( .. och tack för att du tckte min blogg va fin :D hihi .

2009-01-17 @ 15:35:34
URL: http://rebeckaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0