I'm your biggest fan

skrivet den: 2009-01-11 klockan: 22:51:47 Random Kommentarer (2)
Har faktiskt inte så jätte mycket att skriva om.
Jag mår bra nu, är bara hes och hostig (och snorig då&då)

Igår bosatte vi oss hemma hos David. Det var Jag, David, Martin och Eriksson.
Måste även tillägga att David har är sjujävla snyggt inrett rum. Riktigt mysigt och stiligt.
Vi såg på "Gangs of New York" på Stooorbild med hjälp av projektor och PS3. jävligt najs.
Sen såg vi på 300 också, men där gick min gräns för att vara tjej så jag valde att somna.
Blev även spöad av Eriksson i NHL. men när jag väl lärde mig att man inte passar in bollen i mål så gick det bättre.. lyckades dock aldrig få in den i mål. men det var riktigt roligt endå. Jag som alltid har hatat sånna spel.

Martin och jag åkte vid två tiden och hämtade hans föräldrar i Lindö.
lämnade dom och körde hem Eriksson och hans bror hem till Åby.
däckade i sängen vid tre tiden.

Vaknade vid tolv och Martin skulle på möte vid ett så jag låg kvar i sängen ett tag och kollade på hans dator (utan internet)
sen tröttnade jag på det så jag klädde på mig och bäddade sängen och satte mig tillrätta och tittade på Tvn istället.
Martin kom vid halv tre tiden, så åkte vi ner till Mediamarkt ett varv, körde Leo till svärtinge och sen tillbaka till Maxi.
Riktigt slapp söndag.. känns alltid lite bättre när man tänker på att man inte ska till skolan. för i morgon ska jag tillbaka till Praktiken. fit for fight..

Ska nog ta och sätta igång en Wallander film nu, lägga mig lite bekvämt och försöka låtsas som att det inte blåser storm.

Kommentarer
Postat av: Fani

tack så mkt raring! :) den har varit jättebra, hihi :D oh, det inlägget måste jag spana in ;) cool bild den här tycker jag. puss

2009-01-11 @ 23:53:02
URL: http://glikia.blogg.se/
Postat av: Anton

Varför blev inte jag inbjuden?:O

2009-01-12 @ 16:50:13
URL: http://antonsrockblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0