Jag har kört bil i trafiken, Yes!

skrivet den: 2009-01-27 klockan: 17:29:42 Random Kommentarer (1)
I morse vaknade jag upp med den absolut värsta mensvärk jag varit med om. jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta, eller varför inte kräkas. Låg helt blickstilla ett bra tag innan jag och Martin tog oss in i duschen. Där satt vi ner och duschade tills jag fick panik och bara skulle ut. så halvblöt föll jag ihop på sängen ett tag och var helt skakig. Fick på mig kläder och sminkade mig, med händer som bara gjorde som de själva ville.

Hade dubbel körlektion, gick jätte bra för jag fick köra hela vägen tillbaka ifrån Stadiumarenan. Bra jobbat Matilda
Kände i morse hur långt bort det där jävla körkortet är, men nu efter att ha kört känns det mycket närmre.
Måste bara se till att ha lektionerna lite tätare, men har ju varit jul och grejer nu, plus att jag har legat sjuk, så det är ju inte alltid så lätt.
Måste även börja med teorin känner jag... Hoppas att det sitter i fortfarande.
Ska nog köra lite teori nu. Bara för att liksom

Kanske blir en uppdatering senare sen
men det är inte säkert

Kommentarer
Postat av: Fani

hahaha fyfan xD ja de var väl den där grejen han var på i söndags. kan slå vad om att han stolt kommer visa upp det senare idag, gaha 8) puss

2009-01-28 @ 11:28:10
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0