Hometown glory

skrivet den: 2009-01-29 klockan: 22:54:03 Random Kommentarer (1)
Idag har jag ätit räkor inte mindre än 3 gånger
1. Mixsallad till lunch
2. Gårdagens pizzarest
3. Skagen röra till kvällsmat

Och ärligt talat, på tal om annat, Jag är trött på pizza, eller, det var inget gott längre helt enkelt
och hur jobbigt är det inte att känns ångest för att man äter, när man inte ens gillar det
Men räkor. det gillar jag...

Tryckte en tröja med mitt egengjorda tryck idag på praktiken, och blev bjuden på lunch av "Merx-Malin" (en försäljare från Merx helt enkelt) då jag var är den enda som äter mat eftersom de andra två kör på dieten Extravaganza.

Martin skulle ha åkt till Linköping, han vann biljetter till Plantens men hade visst ingen skjuts
dock svarar han inte på mina sms (Nej jag bombar han inte), så jag börjar tro att han kom iväg i alla fall :)

I alla fall, ni får nog se en bild på tröjan i morgon, jag är ju ingen posare direkt
så jag orkar inte hålla på att byta om för den sakens skull... så i morgon, om jag kommer ihåg att fota den då

Var för övrigt och tränade idag, Easyline i 75 minuter, gick förvånandsvärt lätt faktiskt, stolt över mig själv
och sen körde jag hem från Medley. ingen lång bit direkt men jag har ju faktiskt precis börjat ge mig ut i trafiken så det är ett framsteg för mig i alla fall.

Nu ska jag platta håret, ta fram kläder, bädda ner mig och leka med ritbrädan och lyssna på Adele - Hometown glory ett par gånger.

(Han kom iväg till Linköping)


Kommentarer
Postat av: Daniella

vart är det du har praktik ? :)



Jag vill med ha räkor ! Fasen :P

2009-01-30 @ 10:36:21
URL: http://evadaniella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0