hot and sweet weekend

skrivet den: 2009-05-31 klockan: 21:53:14 Random Kommentarer (0)

Oj Oj Oj
känner att det börjar gå lite lång tid mellan inläggen
men skyller på att jag inte har min laptop
och på soooolen, den underbara solen som gjort mig röd som en kräfta
men det försvinner snart. tills i morgon hoppas jag...
Min helg har i alla fall gått ut på att vara i solen, så jäääkla skönt, dock varmt så man trodde man skulle smälta imellan varven. men jag överlevde.

I fredags var jag och Sofia på Finsponga Marken, och tröttnade fort och tog en sväng till Maxi
sen åkte vi in till stan för att slippa sitta och vänta på bussen hem i år.
Hemma såg vi på talang och åt kebabtallrik.

I lördags började vi dagen med att sola på baksidan
pappa kom till finspång så vi följde med han till lien där vi satt hela dagen i en varsin stol
drack lite alkoläsk och hade det gött som fan
åkte hem, skulle laga mat men då funkade inte spisen
så vi fick gå upp till mormor och använde hennes spis
sen drack vi smultronvin och åt naturgodis och tittade på robinsson finalen

idag har jag solat och så kom Sofia
vi gick ett varv och så har vi tittat på tv



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0