16/11-09

skrivet den: 2009-11-17 klockan: 00:16:33 Random Kommentarer (0)
Idag har jag varit jätte duktig och varit på hlr utbildning
och nått om brandkunskap.
Har suttit och tittat på en film och följt instruktioner om hur man trycker på en docka så det knäpper
och hur man gör mun mot mun metoden
jag har skrattat och nästintill somnat sittandes på en febrilt gungande stol
Men jag överlevde hela tre timmar
så jag är nöjd

Så har jag haft jätte ont i huvudet och ätit jätte äcklig mat
rundade av det hela med att trycka i mig en knäckemacka för att bli lite mätt
Jag har varit och tränat och varit hundra procent säker på att jag gjorde det med feber
but hey, I'm still alive
ingen tid att bli sjuk inte.


I morgon kanske jag åker till motala och spelar innebandy igen, det är sånt som märks
på onsdag är jag ledig, på torsdag ska jag på takida ♥, Fredag är det new moon premiär som gäller
och på lördag är det Hubcaps
Det känns som jag har världens bästa vecka framför mig
men det är ju sånt som ödet avgör.

Nu har jag även varit duktig och spytt ut ett relativt långt blogginlägg
jag som kämpade för att ens palla skriva in lösenordet.
jag är rätt bra
när ska du inse att jag är bra för dig?


Här är en likadan snygg sexig medvetslös docka som jag har kysst idag
och masserat, glöm inte massagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0