Romeo save me they try to tell me how to feel

skrivet den: 2010-02-06 klockan: 00:43:58 Random Kommentarer (0)
Tror bokstavligen talat att mitt huvud försöker ha ihjäl mig
Hello wannabee migrän...
jag vägrar låta det vara migrän, så äre bara
har sänkt ljuset på datorn. dödligt skönt!

Pappa kom iaf och hämtade mig förut idag innan det va dags att handla
vi köpte spikar och grejs till min tavla...
blir nog att måla den i morgon
mitt huvud jävlades med mig redan på förmiddagen och bad mig hålla mig borta från färgburken
Ni vet sådär så att så fort man ställer sig upp försvinner världen en liten stund
inte coolt... därför gäller det att antingen inte sitta, eller att aldrig ställa sig
jaja, inget mer gnäll här va.. inte coolt

blev en sväng in till stan idag iallafall
Med Fröken Ida.
Jag kom hem med 2 nagellack som jag köpte för två kronor på Hm
ett par skor, en skjorta och Alex Schulmans bok som äntligen kommit ut på pocket
Skorna köpte jag mest för att dom va totalt underbara, och för att det var feting rea på dom
betalade 149kr, originalpris 499 och då kan man la ändå inte låta bli
att det är skyhöga klackar och jag nästan kan plocka ner månen när jag har dom på mig...
.. det är någonting som jag väljer att bortse ifrån.

kom hem och petade lite i maten
sen har jag legat i min säng och bara legat
målat om naglarna, ätit popcorn och kollar på Post Grad, skön film förövrigt

Nu ska jag sova, och i morgon kanske det blir mediamarkt om jag orkar vakna tills dess
Godnatt!

(tråkigt inlägg utan bilder, men ska kompensera)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0