20/1-10 Jag hatar att vara arbetslös!

skrivet den: 2010-01-20 klockan: 02:26:36 Random Kommentarer (1)
Arbetslöshet gör mig dum i huvudet...
Inatt var jag vaken till halv fem, låg och vände och vred på mig för att somna
lyckades tillslut och bad om att bli väckt så jag kunde försöka vända tillbaka dygnet
Jag körde den där fint påhittade versionen när man är vaken sen och sover länge
BARA för att man inte ska behöva få nån slags meltdown över att man inte har ett dugg att göra om dagarna.
Jag kan ju inte påstå att jag har så mycket mer att göra om nätterna, men på dagarna blir jag raslös så jag dör.

Vaknade till liv vid 11 idag. cirka tre timmar tidigare än vanligt
och ändå är jag knappt trött nu...
är förkyld på köpet. borde inte jag känna mig utslagen egentligen?
Jo, skulle tro det va, men inte då
Helvete.
Jag är i behov av ett jobb. jag struntar nästan i pengarna
jag behöver rutiner, stimulans och sysselsättning.

Sökte ett jobb senast idag som skulle passa mig fina fisken
jag hoppas på det bästa
Nu ska jag slå stativet i huvudet och försöka däcka
Godnatt eller nått


Kommentarer
Postat av: Agneta Nordenström

Hej! Kontakta mig så ska jag ge dig länken till en fantastisk möjlighet att jobba hemifrån via datorn. Detta är ett väldigt roligt jobb, så hör av dig så kan du se om detta kan vara något för dig.Jag har inte läst din blogg, tryckte bara på bloggsök och då fick jag syn på att du är arbetslös. Så hör av dig så får du veta mer, helt utan förpliktelser. Ok?

Mvh Agneta Nordenström

2010-01-20 @ 14:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0