26/1-10 - reason to cry

skrivet den: 2010-01-27 klockan: 00:46:54 Random Kommentarer (0)
Egentligen känner jag inte alls för att skriva,
kan inte komma fram till så mkt som inte får mig att bli deprimerad

Jag hade mitt psykbryt i söndags och vill inte ha det så en gång till
Jag lyckades iallafall klara mig ur det helt ensam,
vad skulle jag göra utan mig själv? mitt största stöd i alla lägen
...
Tack till mig själv helt enkelt.

I varjefall, jag känner mig tillbaka i samma läge jag stod i för nån månad sen
Ut ur huvudet, ta en sväng och så in igen.. såklart. Varför skulle du stanna utanför?
Jag förstår inte hur jag tänker
Tror inte jag tänker alls.
Nu när du hamnat i mitt huvud igen, kan du inte göra nått vettigt åt saken
eller lämna det helt.



Tack och godnatt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0