Bättre och Bättre dag för dag

skrivet den: 2010-03-07 klockan: 18:03:36 Random Kommentarer (0)
Känns dödligt kul att vakna klockan nio när man får sova hur länge som helst
ingen som helst ork att skriva, så det så.
Igår vare tänkt att vi skulle bowla. Jag, Ida och Maria.
Men det blev inte så så jag och Ida åkte till Norrköping en sväng
Garvade åt alla som gick in i den trasiga dörren på donken
åkte hundra varv i stan för att sen åka hem
Va på väg in på O'learys, men vi insåg att det var fullt med 40+ där
så vi smet medans vi hade chansen
åkte hem och somnade likt en pensionär innan klockan ett
hoppas på att få tillbaka min normala dygnsrytm snart, svintråkgit att sova så tidigt ju.

Idag har ullis varit här och fikat
och jag måste snart dra mig mot B-hallen för diverse nödvändigheter
I morgon äre back to work som gäller


Slutar man klockan fem så missar man aldrig solnedgången

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0