Alcohol and bootycalls, but life goes on

skrivet den: 2012-04-29 klockan: 14:18:38 7 Sunday Bloody Sunday Kommentarer (1)
Igår var jag både snyggare och fullare än vad jag är idag
Har även blivit så pass gammal att klockan två är en bra tid att gå hem på

Somnade i soffan inatt, vaknade vid sex och spenderade sedan tre timmar i min säng
Har hunnit städa och diska och nu ska jag gå och handla

Senare sen kommer Maria och Ida och hälsar på
Bäst att plocka fram en påse bullar ur frysen (Hemmafruu)





Som sagt, jag var snyggare igår
PUSSHEJ!

Kommentarer
Postat av: Fani

haha förmodligen 8) dock vare faktiskt en gäst som frågade mej vad det var i tzatsiki här om dagen --> :O vart lite ställd där. fast å andra sidan frågade hon vad det var i chokladkakan till och med (man ba "eh...typ..choklad?)" så hon var väl allmänt ingrediens-intresserad typ, haha xD

haha det är precis samma här xD man har ju den maten man brukar köra på liksom och så lagar man det och så går de grejerna åt direkt och de andra blir för gamla o måste slängas, typiskt :p

hoppas du haft en bra helg! :) kram

2012-04-30 @ 00:22:50
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0