Idioti och magrutor

skrivet den: 2012-01-11 klockan: 21:41:26 3 It's already Wednesday Kommentarer (0)
Hej, jag lever
Jobbar och hostar mig till ett sexpack
Händer inte mycket mer än så just nu

Är förövrigt mycket besviken på LHC för tillfället
Sparkar Säcken direkt efter träning för att ersätta honom med Lückner som precis fått sparken ifrån Mora
Jo, jag kan väl hålla med om att Särkijärvi inte har gjort ett toppenjobb på senaste tiden
Men jag vet inte om det blir mycket bättre såhär
Det såg man ju igår när AIK sopa isen med LHC så det bara sjöng om det
3-0 mot laget jag skrattade åt i början av säsongen
Ne, nu väntar jag bara på att det här ska vända

Men som man säger
En för alla, alla för cluben


En betydligt mer lycklig LHC supporter
Början av slutspelet 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0