Aloe Vera

skrivet den: 2012-07-02 klockan: 21:08:53 Random Kommentarer (1)
För ett par år sedan när jag var arbetslös fick jag och Maria förfrågan om att sälja produkter från Forever Living
Det är ett företag som säljer en massa Aloe Vera produkter
Vi fick smaka en av deras drycker och båda trodde nog att vi skulle kräkas
Det var inte ett dugg gott och vi valde att inte börja sälja
Därför var jag riktigt skeptisk när jag såg att de börjat sälja Aloe Vera drycken i affärer
Men efter att Fani sagt att den var skitgod så kände jag mig ändå sugen på att prova
och herregud, jag funderar på att försöka skaffa spons på denna dryck
Skulle överleva om det var det enda jag fick dricka för resten av mitt liv
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Det kanske inte är samma dryck som vi fick slänga i oss? :D För den skulle jag inte ens dricka om jag fick betalt för det. :P

Svar: haha nae, den här är nämligen helt underbar
Matilda

2012-07-10 @ 11:55:31
URL: http://mariakostekivi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0