In the morning I'll be with you

skrivet den: 2012-07-02 klockan: 18:49:44 1 Meningslösa Måndag Kommentarer (0)
Haft en jävligt effektiv dag idag..
Tänkte jag säga tills jag insåg att klockan redan är typ sju
Äsch, jag har gjort massa saker iallafall
 
När jag vaknade i morse (haha 12) svepte jag en kopp kaffe
Sen tog jag på mig mina kortaste träningsbyxor och drog ut mig själv på en 8km lång promenad
Hittade skolan jag börjar på i höst, den låg inte alls på samma ställe som folk sagt
Fick skoskav efter halva vägen också, så himla typiskt
 
Väl hemma har jag ätit salladsrester ifrån gårdagen och bakat bullar
Snart dags att börja göra mat också
Ullispotatis och panerad kyckling ska jag försöka mig på
 
Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0