Some people call me the space cowboy

skrivet den: 2012-06-30 klockan: 18:54:21 6 It's Saturday Kommentarer (0)
Ligger i soffan i lägenheten som jag tror precis har haft ett värmerekord
Det är liksom inte ens läge att ha tröja på sig fast fönstret i köket står vidöppet
 
Idag försöker vi tagga utgång
Även fast vi knappt rört oss en kilometer idag
så överväger vi nog fortfarande att gå och lägga oss senast klockan sju
Vilket tydligen är om en kvart såg jag nu
 
Jag tänker propsa på att vi ska se på Gänget sex (som vi inte kan alla repliker ifrån än)
och dricka kaffe för att piggna till.
Yepp, låter som en absolut fantastisk idé i mina öron
 
I morgon åker min kusin vitamin hem
och jag har en känsla av att det innebär att resten av semestern kommer bli ännu slöare
Är fortfarande rätt pepp på att åka på Roadtrip till Västervik
Jag lovade Jarmo att jag skulle ta mig dit i sommar eftersom jag aldrig varit där
Så får helt enkelt lyda order
 

Nej, nu ska jag sätta på femhundra koppar kaffe och vänta på att duschen blir fri
Puss&Kyss
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0