Andas genom mig

skrivet den: 2012-03-11 klockan: 20:55:20 7 Sunday Bloody Sunday Kommentarer (0)
Nu har smartson Carlsson varit i farten igen
Ibland blir jag fascinerad av vilket driv jag kan ha om jag känner för det
Fått ihop 11 matlådor dagen till ära
Så hade jag redan tre i frysen så behöver inte fixa mat på ett bra tag igen

Idag blev det
Lax och bladspenat med keso
Skinksås med broccoli
Skink- och spenatlasagne

Har även köpt nya blommor idag
vilket jag kanske redan har sagt
Fast nae det har jag nog inte
Alla mina blommor har en tendens att dö
(kanske kan ha att göra med att jag aldrig kommer ihåg att vattna)
så köpte helt enkelt nya
Två orkideér och nån annan med massa blad

Nu tänkte jag dricka en flaska vatten och gå och lägga mig
är trött och mår milt illa efter att ha ätit fyra chokladrutor
Blää

Så godnatt mina sköna
I morgon är det dags för jobb och gym vecka igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0