And it's named karma bitch, I hate karma

skrivet den: 2012-05-28 klockan: 20:52:33 1 Meningslösa Måndag Kommentarer (2)
Haft en rätt så awesome helg, om man tänker bort allt som inte var så jävla awesome...

I torsdags kom kusin vitamin hit och vi rockade loss med röbetssalladsrosa färg i mitt kök
I fredags köpte vi fryst färdigmat enbart för att inte orka bry sig, somnade tidigt och fick mitt i natten ganska grymt sovsällskap tills jag inte längre fick plats och fick lägga mig på annat ställe

I lördags vaknade vi tidigt för att spendera dagen på nkpg style, fick inte så mycket sålt den här gången men var jävligt trevligt ändå.. Nästa gång ska vi säja allt så det så

Slutade natten på Vinkällaren för att sen somna i min underbart sköna fyllesoffa

Söndag eftermiddag sög och idag har jag gjort min första enarms armhävning och tränat som ett djur på gymmet
- beach 2012 känns fortfarande inte helt omöjlig...


Puss&Kyss nu lämnar jag det här stället.

Kommentarer
Postat av: Anton

På tal om inget, hört denna? Passar kategorin på inlägget ;)



http://open.spotify.com/track/0UzFvtPaF7mlnV4d3WynM4

2012-05-28 @ 22:39:33
Postat av: Maria

Har du målat om köket, eller bara något som ska vara i köket? :)

2012-05-29 @ 17:32:51
URL: http://mariakostekivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0